kvällen..

Lagom slappt nu. William ligger bredvid och mumsar cheese balls och Kevin har somnat för natten. Wilma på knät och Doris i trädet.

Börjat med att få upp stjärnor och gardiner i kök och mitt sovrum, barnens rum behöver saneras innan vi byter gardiner och sånt där inne.. men ork dit in tack!

Vart iväg på lghvisningen där på de dära området jag hade velat flytta till.. området är helt klart ok, närmare skolan och så.. men..
Det går ju inte att jämföra med denna standarden jag har idag, området jag bor i byggdes senare och är därför mycket fräschare.. speciellt om man ser till badrum och kök, som vitvaror o sånt. Jag har det finare nu.. Oavsett vilket så hade nr 1 tackat ja till den så de spelade ej någon roll ändå, för  jag hade tackat nej!

Så ska vi åka till tomteparaden imorrn när syster slutat jobbet vid 14. Missade det förra året.. ska bli kul, men är alltid så jäkla kallt just den dagen.. hur man än klär sig går kylan in i märgen.

Nu blir ögonenlocken tyngre och tyngre på W, mm nu sover han :p De gck fort och såg väldigt avslappnat och behagligt ut :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Det blev ju faktiskt rätt lagom att ettan tackade ja. Inget kul att flytta såhär kring jul, före eller precis efter. Tänker på dig! *krama*

2007-12-01 @ 00:44:01
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari