Lasse bom bom bom, Lasse bom bom bom..

Vilken kväll! Precis så jag ville ha det. Hopp, klapp, studs, shake, digg o sjungande så halsen värker. Jag fick allt :) Går ej att förklara hur otroligt bra det var där längst fram, men gör ett försök imorgon. Internet strular men hoppas de fixar till sig tills jag vaknar så jag kan skriva mer och visa lite bilder.. som avslutning, Lasse är bäst, vem kan överträffa denna kväll.. Så glad jag verkligen var där.. längst fram!! (Om nu någon skulle glömt detta) :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Va härligt att du hade en bra kväll! :)

2007-11-03 @ 12:43:53
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tigerheart

Härligt du fick det du förväntade dig!
Kram fr ömmis ;-)

2007-11-03 @ 14:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari