Nu så, lite bilder från igår!

Orkade aldrig lägga ut några bilder från snön igår.. så här kommer de, bättre sent än aldrig!

"Yesterday"



Såhär såg det ut på dagen här omkring vårt område.. de första bilderna är på väg hem från dagis. Sen två bilder tagna innefrån lgh, först från köket och sedan från vardagsrummet.. o så den sista när vi vart ute och åkte pulka o gjorde lervälling av backen :p

Blir väl en repris av gårdagen i eftermiddag när barnen hämtats, lika bra att passa på medan den finns kvar! O nu finns de betydligt mer snö än igår :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Så himla vackra bilder : Alltså jag vet inte vad som hänt mig för jag avskyr verkligen snö, men helt plötsligt är det så vackert... skumt, jag kanske växer upp ;)

2007-11-14 @ 13:24:28
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tina

Vi får ju så sällan snö så vi blir överlyckliga :D Eller iaf jag o barnen.. finns allt de som muttrar oxå :p

2007-11-15 @ 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari