Sörpling coffee

Så då vart man igång igen!
Kevin lämnad skolan och William sitter och smaskar på sin frukostmacka medan jag sörplar i mig återstående kaffet. Idag är det Molly Mus dvd som rullar på tvn, W fängslad..

Kan inte säga att jag är så mycket piggare trots att vi i går kväll hade släkt ner allt och lagt oss alla tre innan kl vart 19.30. Tröttheten vill inte riktigt släppa. W hade rejäl hosta och kl 2 vaknade han och ville lägga sig i sin svala kalla säng istället för att ligga i min varma, kl 05.30 vart han tillbaka i min igen :p Han verkar då pigg och glad idag och hostan hörs ej till.

Tack Majgums, du är bäst *kram på* I will survive.. En downtrip you know.. är la snart på väg upp vettu :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag finns alltid här för dig...

2007-11-19 @ 21:29:26
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari