Spooky & Wbäck

Men här ska jag på Winnerbäck o den enda fras jag har i huvudet sen jag vaknade är "you can be my black Kate Moss tonight" :S
Får se hur dagen artar sig.. nu snart frukost o sen iordningörande o sen till Agnebergshallen för köing.. men nu fruukost..

Vart en kul natt igen :) O go.. lella redig massa. Vi har de bra daddy cool o jag.. fast ibland köldchockar hon en till en istapp.. but we love her anyway..
Vilken spooky natt vi hade förresten, hade jag glömt nu medan jag sov men faktiskt så vart allt lite annorlunda inatt. Dels så vart det en speciell stämning, mitt i de glada fanns de ändå lite hugg o stirr o ettrighet.. som inte brukar finnas på de nivåerna. Sen så hände flertalet oförklariga saker.. den mest spektakulära vart när vi fick en närvaromarkering ut på våra larmtelefoner när vi alla tre personal vart samlade på samma ställe.. denna markering görs av personal när den är inne i en lgh, men vi vart alla där på annan avd.. mitt i natten.. sen såg lella ett ljussken i en spegel när hon vart på väg ur en lgh på morgonkvisten, dessutom kom ett rörelselarm från samma lgh alldeles för snabbt, fast lella ej utlöst det.. att det vart en av de lgh med störst spookyness visste hon inte då, men de vet hon nu :) Känslan vart annorlunda i huset inatt, på alla sätt!

Riktigt så man längtar extra till terry den 20 nov nu :)

Kommentarer
Postat av: Kid

Hade biljett till Winnerbäck i Umeå 20 juli förra året men låg inlagd på op då :(. Lyllo!! Enjoy :D!

2007-11-02 @ 14:52:41
URL: http://www.gojgoj.blogg.se
Postat av: Tina

Det vart verkligen så bra, synd du missade förra året.. men han kommer säkert till Umeå igen i framtiden :) Kram!

2007-11-03 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari