Status!!!

Det här måste ändå vara ren skär lycka!
Att efter några veckors förnufthandlande få åka ner till Willys och verkligen handla. Jovisst, 40 min = 768 små söta slantar! Och vad fick jag egentligen? Inte alltför mycket vad det märks nu, men kändes tydligare när jag skulle få hem allt från affären tidigare.. smart hade jag ändå tagit med ryggsäck för de tyngsta varorona såsom mjölk o tvättmedel osv.. Denna vecka hade de extrapris på Via color.. de gällde 4 paket, otympligt att få hem men nu lär jag ha tvättmedel säkerligen ett halvår framöver, minst!!
O som en sån grej att handla ett 20-pack med batterier så jag kan använda mus till min bärbare dator.. vad det undelättar.. en vardagslyx som jag egentligen klarar mig utan men som är himla gott att ha emellanåt!

William vart mest glad över stureosten.. han älskar ost så de ggr han får sina ostmackor är han from som ett lamm.. han är just nu inne på sin tredje polarkaka med ost och paprika!!! Nu är han nöjd och harmonisk!

Tänker jag så så skiter jag ärligt talat i märkeskläder eller fina prylar.. ett välfyllt kylskåp är status för mig!

Jag är en halvpysselmamma.. jag köpte pepparkaksdeg! Okej, så pysslig att jag tillagar den själv är jag inte så barnen får hålla till godo med deg från Skogaholms bageri.. men det är bakandet de är intresserade av ändå! Och något vi ej haft innan är en sån där adventsljusstakesom man sätter 4 ljus i som man eldar ner.. med mossa o svampar i o sånt.. men nu fick jag inhandlat detta :)
Det tillkommer alltid någon julpryl varje år, men inte blir vi kompletta för de..

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha! Gumman, komplett blir man väl aldrig riktigt. Det viktigaste är väl ändå att ni har varandra. Puss!

2007-11-20 @ 12:33:23
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari