al fakir

Nassim Al Fakir e faktiskt kul, hans skratt smittar av sig. Bolibompa håller bra nivå nuförtiden. Tom jag kan slänga ett öra åt tvn när de står på :)

Orkade inte med någon chokladpudding, jag är trött i hela kroppen o funderar på om de e någon förkylning på g.. fryser o huttrar. Hörs på Kevin att han snörvlar mer och mer :( Ögonen svider.. en praktisk värmedräkt borde uppfinnas o hoppa i när man e kaller.

Hoppas innerligt Sam ryker idag.. borde han gjort redan förra veckan!!

Om någon missat Mia & Klara på SVT så finns avsnitt att se på hemsidan, såg veckans avsnitt där för en stund sedan, ibland är de bara så kul :D
Igår sändes episod 4 av Greys anatomy i USA så snart dags att kolla in de, ev om jag orkar sen när ungarna sover.. G A är mys under varmt täcke :)

På tisdag efter jag sovit blire systerkväll med hårslingning o säkert nått gott o stoppa i magen.. blire dåligt e de la bara o färga över eller nått.. eller så får jag väl bosätta mig i min mössa :p

Kommentarer
Postat av: Maja

Inte bli sjuk nu!! Eller förresten, bli sjuk nu så du är frisk nästa helg!!!!!! Inte för att vara ego då :P Jävla Sam, vem är det som röstar på honom egentligen? Tror det är nån kupp av tv4, de behåller honom för att folk ska undra varför han inte åker ut och hela tiden fortsätta se.

2007-10-20 @ 09:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari