denna dagen..

Vilken slödag det blev av denna dagen.
Eftersom jag vaknade såpass sent så har jag knappt hunnit med någonting alls. Fick ändå diskat min jättedisk o nu e de fint o myspys i köket :) Spontankaffe o choklad-dalahästar nere hos Andreas o Mallebus. Prat prat prat.. att man kan ha så mycket o babbla om hela tiden, men nu är båda sidor uppdaterade igen :D
Längtar så till den 9 nov då vi nattare ska gå ut.. så skitkul ska de bli, vill att de ska vara nu!
Sen hem o dammsugning o telefonprat hit o dit o nu i soffan!

Imorgon är det redan torsdag.. dagarna går snabbt..

Kommentarer
Postat av: Maja

Idag är det redan torsdag och vet du vad det betyder. Ikväll åker jag!!! :D:D:D:D:D:D:D

2007-10-25 @ 06:47:08
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari