Flört?

Imorse vart jag med om en udda grej..
Hade lämnat K på skolan och åkt ner till stan och gick på nästa buss upp mot dagis.. satte oss där på ett ledigt säte, just den tiden på dygnet är det väldigt få passagerare (inte ironisk) men precis innan bussen skulle åka kom en tjej/kvinna infarandes och slog sig ner mittemot på andra sidan gången.. O hon tittade så intensivt på mig och log snällt att det nästan blev jobbigt. Försökte minnas om jag på något sätt borde känna igen henne, om det är någon jag träffat förr som jag totalt förträngt men nej.. inte en susning vem denna tjej var! Hon fortsatte att titta åt vårat håll och efter halva resan böjer hon sig fram och erbjuder mig dagens bohusläning :S Jättesnällt verkligen men inget någon någonsin gjort innan så blev mest ställd!! Började nästan kännas olustigt att hon vart så närgången med sina blickar och ögonkontaktssökande att jag satt och tokpratade med William om precis allt möjligt onödigt vetande tills det vart dags att gå av..
Om det bara vart en vänlig medmänniska eller ett flörtförsök som jag totalt missförstod vette tusan.. lika nollställd vart jag :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari