Hjälp eller?

Är det nu jag ska börja bli rädd för mig själv??
Vart nere till stan i höstvädret för att handla lite innan jobb i helgen. När jag kom hem och stoppade nyckeln i dörren gick det ej att vrida om.. eftersom den fortfarande var olåst!! Och jag minns ej om jag låste eller ej.. beviset på min disträighet. Säkerhetsploppen vi ska trycka ner innan vi låser vart nedtryck så de hade jag iaf gjort.. stor ide om man sen inte låser.. Men fåglar o dator vart kvar och verkade ej som om någon hade vart här inne, men ändå läskigt.. vad händer nästa gång.. inte konstigt jag trippelkollar om kvällarna så ytterdörren är ordentligt låst!!
Det går utför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari