Hottie

Är en hot syn nu.. sitter i skräddarställning i mina alldeles för stora 3stripes byxor från adidas här i soffan.. Bodde i dessa byxor förr.. det vart en tragisk dag i Januari-00, dagen innan jag skulle åka till Thailand och för en gångs skull skulle vara duktig och stryka dem., Ack ve o fasa när de ej vart strykvänliga eftersom det är nått plastmaterial invävt i dem.. byxan smalt bokstavligt talat. Ett stort strykmärkeshål på högra byxbenet vid fickan ungefär. Men hade inte mage att kasta iväg dem. Nu är de förstora, förstora och trasiga och förvisade till en plats långt in i garderoben dit mina händer vanligtvis ej når.
Men idag fick de äran att bäras igen.. de är svarta och när håret mitt ska tonas behöver jag svarta kläder på mig annars slutar det med att jag har bruna fläckar som ej går bort.. been there, done that o har nu lärt mig att det är mer än håret som färgen tonar om man inte passar sig.

Eftersom jag är sådär kass på hår o utseende o flickigt i allmänhet så brukar jag nöja mig med en toning var 5-6 vecka så utväxten ej syns alltför mycket, sen är jag nöjd. Trivs bättre i mörkt hår och har nu varit det ganska precis i 2 år.. men imorgon tralalaa ska vi mixtra lite.. syrran gjorde ljusa slingor på sitt mörka tonade hår innan hon gjorde de ljusare.. så imorgon ska vi se hur de blir på mig. Skulle de skita sig totalt så borde de inte vara märkvärdigare än att färga över dem mörkt igen.. jaja, de återstår o se..

Så girliegirlday-night efter jag vaknat tomorrow..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari