Jodå :)

Kevin kom hem så redig så.. allt han skulle ha hade han fått med sig.
En vara hade han ej nått eftersom den hängde för högt upp men han hade bett om hjälp av en annan kund på Ica som hade plockat ner en till honom. :)
När det vart dags för hemgång hade kompisen (???) som hade följt med velat att K skulle använda de pengar som var kvar till tuggumi/leksaksautomaterna men K sagt ifrån att han skulle ha med dem hem till mig igen. Ungen (???) stack då ifrån K som då gick hela vägen hem med tunga kassen ordentligt, vart trots allt mjölk och en stor dricka i påsen. Så K vart så duktig och klarade allt kanon.. stolt och glad vart han o ännu stoltare och och gladare är jag :) O sen vad jag anser om den där _ _ _ _ -ungen till kompis (???) är en annan historia..
Men idag stod K emot det tryck som träffade honom!!!

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Har lite intressant info att ge imorgon, intresant, frågan är,, Hur jag ska hämnas!? HEHE Faaaaan vad grym jag är.
Du,, hälsa K! Han rockar, även jag blir stolt!!!!!

2007-10-06 @ 21:45:56
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com
Postat av: Maja

Men gums, vikken storpojke du har. Du ska verkligen vara sååå stolt över honom! :)

2007-10-07 @ 12:27:43
Postat av: mormor

Hej Mormor blir ochså mycket glad att höra att sitt barnbarn är så duktig. Kram och puss från mormor.

2007-10-07 @ 22:47:15
Postat av: Kiddo

Gomorronkrams från supersjuk Norrlands-Kiddo. *host,host - krax, krax*

2007-10-08 @ 07:23:16
URL: http://www.gojgoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari