Mäh..

Jag är trött.. och tröttgrinig!
Vart de lite så hela helgen, jag är inge kul då alls.. helst bara traska mot dreamyworld.
Ungarna har jag inte hört ett sus från på hela helgen och de brukar lämpas av kvickt om söndagarna men inte idag, ingen som svarar så de är väl på någon fotboll eller så. Vet att de kommer vara på lika gräjjt humör som jag.. o få dem somnat tidigt då går inte alltid toppen.

Däremot.. jag o min jakt på de perfekta men ändå billiga baggyjeansen fortsätter.. det är så, jag ser smalare ut i såna :p o jag tycker om det :) Men igår fick jag på mig ett par av mina vanliga jeans som jag knäppte på mig lite längre ner på höften o de blev en helt annan känsla o stil.. enda e att arslet inte blir helt som jag vill ha de eftersom de e fel sorts fickor på.. men jag kan gå o skrota hemma så ändå.. o spegla mig lite extra när jag går förbi hallspegeln :)

DaDDy precis vart här o hämtat sin nya bärbara dator han lämnade av hos mig igår.. fått fixat antivirus, vistauppdateringar, msn o annat nyttigt så nu kan han nog komma igång ordentligt.. hoppas jag..
Bästa kommentaren igår på msn från honom vart..
-"Var fan är enter"
Så bra beslut o komma hit med den istället :)

Träffade gubbs nåra timmar men nu är han back home långt ner i götet igen.. men onsdag fyller han år o då ses vi :)

Värma lite matrester från igår får jag nog göra, barnen verkar ju dröja idag..

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Kramar,, dessa trött dagar är inge mys gumman,, men imorgon en ny dag ;-)

2007-10-14 @ 20:40:01
Postat av: Maja

Puss!

2007-10-15 @ 15:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari