Mmmbopp

Skriver lite snabbt, ingen ro o ingen ork för mer skriv just nu..
K i skolan o W på 5-årsstund en sväng o själv har jag tvätt i maskinerna, hinner precis fått hänga det på tork när jag ska hämta hem W igen, fram o tillbaka!

Inget spring denna veckan efter bokkastningsincidenten i söndags.. inte för att de gör så ont längre, inte när jag går springer iaf.. men kanske ändå bäst att inte anstränga de förren märket börjar gå mot gröngult.. Eller så använder jag de som en ursäkt att inte springa. Men förut när jag lämnade W kände jag suget ändå, så helt antispring är jag inte.

Fint väder är de ute nu :)

Aldrig haft en nedladdning som gått i över 274 kb/sek på mitt 2mb-bredband.. men idag så :)

O peppar peppar.. kanske kanske min Multiflora vill blomma denna ggn.. innan har blommorna fallit av innan de slagit ut, men denna ggn håller jag tummarna allt jag kan för att de håller sig :)


Ser värre ut än vad det känns..


Kommentarer
Postat av: Maja

Men gums... shit, stackars! *krama om*

2007-10-09 @ 12:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari