Muffins

Rena sockerdumpningen igår kväll efter barnen hade somnat. Vart såå sugen på chokladmuffins och lyckades hålla mig nästan en timma innan suget tog överhanden och jag ställde mig o gjorde muffinssmet.. kl 22 vart de klart o doftade såå gott.. 4 härliga muffins senare vart jag nöjd :)
Första riktiga droppen sen 20 aug så gått ok ändå.. Men nu är det bara att använda all styrka jag har att inte falla in i sötsugsdragningskraften och fortsätta äta/springa som jag gjort.

Lämnat W på dagis en timma tidigare eftersom han skulle ha 5-årsstund idag.. så denna timman borde jag använda vist och ta mig en springtur.. så är det gjort sen i eftermiddag när det är trötta hungriga barn och alla vardagsbestyr att ta hand om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari