Resume..

Idag är det fredag.. kaffet vart som vanligt gott.. inte minst för att värma sig från kylan som stannade kvar utifrån.

Tisdag åkte syrran, jag o daddy till Ikea på dan. Åt billig middag + fika o sen hemåt.
     
Daddy, Syster o Jag

Hade flera timmar på mig att sova innan jobbet men det gick inte alls. Natten kom och jag vart oförskämt pigg hela passet.. så bakvänt men så vart det. Jobbade med mina gulltussar ♥ o natten gick såklart smidigt o bra då.


Piggelinus

Ställde klockan på 13 o när jag vaknade vart jag trött.. riktigt trött! Men dusch o lite kaffe så kom TussLella o drajvade ner mig till bussen. Buss till Gbg o ut till Gubbs som fyllde jättegammal :p Liten stund senare in till Rondo o träff J&J. Fick våra platser, precis intill scenen :D Närmare gick inte att komma!
Få timmar sömn, jobbat natten och knappt någon mat så vart mer lättpåverkad än vanligt, räckte med ett glas champagne o en halv cider så vart allt himla mycket smoodare :)
Trots att jag kan bli smått irriterad av trolleri o magiska trick när jag ej får reda på hur de går till så vart de ändå en otrolig show.. helt klart verkligen sevärd :)



Mr. Labero himself..

Hem till gubbs o natti o sov sen till 11 på torsdagen.. Hastade in till Centralen o käkade korv o mos innan bussen mot Uddevalla gick. Törstig o Trött, slumrade resan hem och sen vart de vardagsstök med barnen innan det vart natti.
Idag ser jag fram emot Idol o slappekväll i soffan.. bara ta de lugnt o vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari