Spring & Vikt

Lite sen uppdatering men i söndags vart det dags för sista springningen på nybörjarschemat som då hade varat i sex veckor.
Gick jättebra.. målet då vart att springa en runda på 5 km.. o de gjordes.. utan att gå ett steg :) 38 minuter cirkus.
Så denna veckan har jag börjat på ytterligare ett sexveckorsschema och detta är lite tuffare än innan.
I kväll medan barnen vart iväg till C en stund passade jag på och denna ggn kom jag 5.2 km på 38 min.. fint väder ikväll, vacker höst :)

Men vikten veckan som gick e en annan grej.. på två dagar gick jag plötsligt upp 1.7 kg :S Jäkla goa tacos.. men imorse vart 1.3 av dem borta igen.. så satsar på denna veckan nu o försöker glömma förra.. trevligt med iaf nått hekto neråt men klart de kommer avstanningsveckor oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari