Systra o jag

Nu är jag vaken!
Kan inte påstå att jag känner mig energisk eller liknande, men vädret är såpass fint att jag nog ska ta mig en promenad ner till stan och tillbaks.. senare när jag ätit frukost.

Inte illa o få sovit till över halv ett när jag inte ens jobbat natten.

Igår åkte syster och jag iväg när jag vaknat o fick handlat slingning för färgat hår o räkor o grönsaker, dippar o godis. Hem o slingade :) Fick ett Litet Cuella de Vil hår o hade resultatet blivit så hade jag ej gråtit och färgat över det, för kontrasterna funkade de med!
 

Resultatet blev inte alls lika synbart men gjorde liv åt håret.. lite mer ljusbrun-varm-guld-höst eller nått.. Inte illa utan de får sitta kvar i tills nästa omfärgning om någon månad.

 

Inte så lätta o se men de finns där :)

När jag tonade håret i måndags så satt färgen i längre än vanligt, ungarna kom snabbt förbi o annat så den satt nog i 15 längre än den skulle.. o färgen blev mycket jämnare och täckande än den brukar bli. Kanske borde förlänga verkningstiden framöver!


Måndags efter toningen

När håret sen vart klart bökade vi fram våra räkor o toasts o cider o aioli till soffan framför tvn..Vart otroligt gott, mums o smask.. 5 mackor var klämde vi i oss :D
Lät maten smälta något innan vi drack lite kaffe för att piggna på. Sen började Notting Hill som man sett för många ggr. Till filmen åt vi grönsaker o dippade dip, tre olika smaker hade vi på menyn.. så typiskt oss, eller pinsamt oss.. allt kommer i överflöd, ingen snålning utan de måste räcka o bli över :S O ja de blev över, massa.. o godiset o chipsen blev knappt smakade på alls.

När jag somnade sen somnade jag ganska omedelbart.. vart en lång dag o sen rejält med mat i magen så de gjorde att de sa godnatt.. o att jag idag vaknade vid denna tiden :p
Det vart en bra dag igår :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

nice med lite höstlig färg.

2007-10-24 @ 13:45:46
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari