Take a spin with me..

Jag är snurrig, yr i huvudet.
Märkte direkt när jag vaknade förut att något vart annorlunda. Blundar jag snurrar världen och likaväl när jag tittar. Böjde huvudet ner när jag skulle fukta håret över badkarskanten och magen fick sig en lisebergstur.
Jag skyller det på sömnbrist/stress/energiförlust.. vad ska jag annars säga att det är!

Imorse vart jag så trött när jag la mig att det nästan gjorde ont att andas, kroppen värkte överallt! Men jag vart glad, för jag visste att jag skulle somna fort.. och det gjorde jag. Men måste jag ta ut mig till bristningsgränsen innan jag kan slappna av..

Jag fick höra inatt att de troligtvis vart någon inne i källaren någon natt förra veckan på jobbet. Sånt gillar jag inte, jag vill ju ner till massagestolen! Kollar alltid under vilsängen o bakom dörrar innan jag låser in mig i rummet så ingen som ej borde vara där faktiskt är där. Men skit oxå.. tror jag är i behov av den där stolen och den där stunden av total ensamhet.. Lella som skulle jobba extra inatt får la bodyguarda mig ner :)

Sen är jag långledig, denna perioden har gått fort..

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Sänder massa krama om till dig goa vännen!!!

2007-10-22 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari