Bedtime..

Huvudvärk och ögon som känns irriterade.. varken lust eller pengar till att bli sjuk så vad det nu är får hålla sig i schakt en stund till.. på tors är det jobb igen.

Denna dagen har gått fort, precis som igår. Imorgon åker boys till C och jag får en kväll utan nattningar och jobb.. en kväll att bara vara. Borde verkligen lägga mig tidigare ikväll för det här är ohållbart.. reagerar knappt över att mobilen ringer när vi måste upp, trycker så lätt av den o sussar vidare.

Lite dåligt samvete över att det ej blivit någon springning idag.. men jag orkar inte :( Får ta det imorgon när jag är ensam och kan springa hur och när jag vill.

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2007-09-18 @ 22:05:03
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari