Bräjjn

Blurr i huvudet. Vaknade kvart över tolv idag, för tidigt men som vanligt svårt att sova när jag vet att jag har saker att ta hand om. Men nu är det fint här och om en stund kommer Helen B o hälsar på ♥ Massa katching up :)

Fint väder idag, ska nog gå bort till affären istället för att cykla, för att få mer luft. Det stod just det i mitt horoskop idag, att jag skulle spendera tid ute i luften för att alstra energi därigenom.

Ska jobba en extranatt nu ikväll. Så får bara 8 dagars långledighet sen.. men värt pengarna i slutändan, de kommer lagom till vår helg girls ;) Schematjafset som inte verkade lösa sig tror jag faktiskt jag kom på en lösning på natten som var. Ska bli spännande ikväll o se om det gick i lås så som jag hoppas och tycker de borde. Ibland är jag glad över min hjärna.. ibland fungerar den ypperligt :) *håller tummarna*

Imorgon blir de inte så mycket sova heller.. ska följa med systern till T-hättan.. hade behövt mig ett par skor, ett finare par :) Får la se vad de finns.. ekonomisk som jag har blivit vill jag göra kap osså..

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

BARA 8 lediga dar,, wöw,, hörru du du,, akta dig så jag ej tar med en liten piska för den raden va,, *s
Kramelikram

2007-09-11 @ 20:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari