En igloo över nån?

När tar den här självutvecklingen som satte fart för några år sen slut, eller iaf håller igång i lugnare tempo så man kan greppa omvärlden?
Nu är jag förvirrad.. jag vet inte något längre. Vem är jag, vad är menat med mitt liv.. where do I go from here?
Vill stänga in mig i en igloo där inga nya intryck kan nå mig så jag kan få sortera rätt de gamla först.. fast en varm igloo..
Jag känner mig tom. Om jag är tom så baseras nya beslut inte längre på känsla.. känslan är försvunnen, jag har tappat den någon gång på vägen. Jag vet inte vad jag vill.. Jag vill vakna upp utan den här känslomässiga dimman som suger sig in överallt och känna exakt vad jag vill ska ske framöver.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är precis vid såna här tillfällen som jag önskar att vi bodde närmare varandra, gums! Att kunna sitta tillsammans och gräva ner sig, snacka skit om hela världen, stärkas tillsammans, gräva djupt ner i allt som händer... eller bara ha varandra som ursäkt att komma undan omvärlden. Love you! *störst kramar* Har resfeber som en tok nu... oj oj...

2007-09-14 @ 12:34:42
Postat av: Tigerheart

Du vet var j finns,, nerbäddad i samma känsla som du här.
Kramar om dig!

2007-09-14 @ 16:06:10
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari