FETT..!!

Sitter här o har på tvn lite i bakgrunden. En amerikansk talkshow jag inte sett innan.. John Stamos vart med o så skulle de göra hamburgare.. so far allt bra.. tills de sätter igång! Vad är det för size på de där kolosserna :S Är det konstigt att Amerika växer fettmässigt så som de gör om de klämmer i sig såna där tegelstenar. En tredjedels burgare hade räckt tillräckligt för mig.
Fast klart.. när jag inte hade det här äta rätt-tänket så smaskade jag gärna i mig både det ena och det andra.. ju mer mat desto roligare typ.. o fortfarande är en Big Tasty på Donk en av mina favoriter, smakmässigt är den wuunderbaar.. men min kropp behöver inte all den energin den innehåller.. tyvärr! Så det får bli mer sällan men gladare är jag då de tillfällena jag äter den.

Om man tittar bak 6 år på Tina då mot Tina nu.. någon som hade känt igen mig? Även om jag fortfarande kan känna mig som då så är det ändå en främling. Någon jag aldrig kommer bli igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari