För stor?

Är den för stor?
Jag budade in denna på Tradera.. tänkte att strl L passar så bra så! När jag fick hem den så vart den L som i Large :/ Tvättade den i lite för varmt vatten för att se om den skulle krympa, de gjorde den :) Men nu återstår frågan.. är den fortfarande för stor? För stor för att jag ska kunna använda den?
Jag gillar den mer och mer och den sitter bättre nu när den är något mindre men ser jag ut som en clown i ett tält?



Medveten om att jag är nyvaken o skräcködlig men kolla tunikan den gröna :)


Kommentarer
Postat av: Kiddo

Du är inte stl large!! Vakna! Den ser stor ut om det är en "top" men om det är en tunika så finkar det ju :D. Snygg va han den iaf :).

2007-09-20 @ 22:37:46
URL: http://www.gojgoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari