Fryser..

Fryser gör jag. Det är inte kallare här än vanligt men jag fryser ändå.
Vart ute en hel del idag.. i kjol, de ni girls :P *totalt otjejig* och när jag kom hem efter att ha lämnat barn så tog jag en springrunda, i linne.. just då vart det behagligt.. ända tills jag varvade ner i soffan efteråt. Den skållheta duschen hjälpte för stunden men nu är det ståpäls igen. Antagligen är det för att jag är trött. Vaknade kvart över sju imorse (inte självvalt) så denna natten lär kännas hårt, men imorgon får jag sova ända till 16 då jag har bokat tvättid :)

Kommentarer
Postat av: Goj

Oj - kjol - det ser ni sällan på mig...jag har nog jeans var jag än går men jag borde börja kanske...det går ju på vintern med :D. Gonatt på dig Lil - vi bokar flyg till veckan och har fixat 2 alternativ till gratis boende i Gtb :)). Gonattiskramis...

2007-09-09 @ 20:52:00
Postat av: Tigerheart

Hoppas du orkade dig genom natten och även att du ej ligger i frossa förskylning nu.
Kram

2007-09-10 @ 08:27:45
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari