Hälsan..

Minus -0.7 kg denna veckan med så nu totalt -3.8 kg på 5 veckor.. *yey*

Nu är det sjätte och sista veckan av runningcoach schemat från adidas.. sen har jag klarat av nybörjarfasen :) På söndag är det slutklämmen med att springa en runda på 5 km.. när jag började för 5 veckor sedan kändes det otänkbart medan det nu faktiskt verkar genomförbart :)

Maten har funkat bra även nu när jag har jobbat.. inga sockerstörtdykningar utan hållt blodsockret i schakt med hemmagjorda mackor som jag haft med.. o de funkar bra.. tänk förr när jag lätt kunde slänga i mig Findus/Felix färdigrätter med stora lass lingonsylt på.. varje natt! Klart man gick upp i vikt!

Träningen är den fasta hållpunkten i mitt liv nu.. den finns där oavsett. Den är min energi och min motivation.. och positiva energin den ger gör att jag mår bra.
Fick hem min nya situpstränare igår så nu ska magen osså få lite motstånd. Allt är bättre än vad det är nu.
Sen är nästa projekt att skaffa ett sånt där fint hantelset och trräna bort gäddhänget under armarna.. försöka iaf, kanske de stramar åt sig något.

Kommentarer
Postat av: Maja

Men gumman va duktig du är! Blir ju helt stolt över dig :) Både du o Kid kommer ju vara värsta snygga babesen när vi ses. Usch, måste skärpa mig!

2007-09-25 @ 10:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari