*Help!!*

Sömntutor till söner  är vad jag har, hur ska de bli om de redan klamrar sig fast under täcket, nu när de är 5½ & 7?
Får införskaffa en sån där väckaranordning som Kalle Anka får ha i campingfilmen som visas på julafton.. humöret är den svåra biten, inte lär de bli lenare i orden bara för att de blir större :S Där har jag något att bita i!!

Men jag förstår dem.. själv snoozade jag i 25 minuter innan jag kom upp.. tycker inte alls det är kul att gå upp om mornarna.. därför jobbar jag natt, så jag får lägga mig om när morgonen gryr - så ska de vara!!


Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Vet hur de e, men j e nog inne 5-10 min och gosar, kliar m vaken på morgonen,, iaf så här tidigt när de e jobb. Annars e han ju morrontupp, men nu e han gött sömnig, mystrött,,
Ojsan pome frites, fred-lörd e han hos x. men först till fred kvällen,, slutar skolan 13.20, så ef de o fram till 18 funkar de.
Tjoff, snusen inne,, grymt röksug vissa tider,, o just nu e j nog ej en duracell kanin,, asg
kramens

2007-09-04 @ 07:03:43
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com
Postat av: Maja

Åh, va jag saknar semestern! När man fick slappa hela morgonen bara för att man ville. En dag låg jag kvar i sängen och slumrade till ca 13. Sköööönt! :D Du är bäst! Snart kommer vi till dig ;)

2007-09-04 @ 09:47:51
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari