Jeans..

Igår hittade jag ett par jeans som jag föll in löve med på en gång.. i fel strl såklart.. så tog det som att jag helt enkelt inte skulle ha dem, min ekonomi håller med..
Men så dök den dumma tanken upp innanför skallbenet att kanske finns de i rätt strl här i gbg :p
Men nej jag borde inte.. men tänk om de sitter sådär som jag vill att de ska sitta.. o för att lura mig själv och mitt samvete nu försöker jag intala mig att om det är meningen att jag ska ha de dära jeansen så finns de, annars så är de slut i min strl här med.. helt enkelt!!

Så ska nog göra en liten trip in till centrum o ta en kik.. solen skiner och jag får frisk luft och avgaser, ännu en anledning att inte sitta inne..
Så nu får vi se om slösatina eller sparatina vinner denna fighten.. helt upp till ödet nu!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Om man hittar jeans som man älskar och som sitter bra, då ska man ta hand om sig själv och köpa de. För såna jeans har man väldigt mycket så man liksom tjänar på det ;)

2007-09-13 @ 12:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari