My life..

Ne, tydligen är det imorgon jag har tvättid.. inte idag.. så då kan man tycka det vart onödigt att ställa klockan för att släpa ner tunga ikeakassen med de skitna kläderna dit i onödan..
Jag tycker det vart onödigt.. speciellt eftersom det är en oopps I did it again grej.. exakt samma hände sist gång jag tvättade, släpade ner allt för att inse att det vart dagen efter det vart min tur!
Men får ju träna benmusklerna lite extra i trappan :p

Så istället fick jag slängt i mig frukost o lite kaffe och åkt ner till stan för att hämta ut den beställda dyra fågelmaten *blundar åt utgifterna* och handlat lite potatis på willys :) Iaf det avklarat.. o fåglarna smaskar hejdlöst i buren!!

Denna månaden blir en prövning!!
Fick ut pinsamt dåligt i lön eftersom jag haft semester i aug o då ej får något ob. så efter alla räkningar och sånt så har jag 700:- kvar att leva för på 3 veckor och 2 dagar tills barnbidraget kommer.. nu handlade jag för en hundring på willys så 600:- kvar! LYSANDE!!!
Gubbs vart snäller o förde över lite pengar men ska försöka klara mig så länge jag kan på mina 600:- de e ju nästan 200:- i veckan, de kan man få mycket mat för :) *optimist*
Men några köp utöver överleva godtas ej denna månaden.. ser fram emot oktlönen som kommer vara såå mycket bättre!! Bara 30 dagar kvar.. countdown..

Kommentarer
Postat av: Maja

Det blir bra med oktoberlönen, för efter en sån månad kommer du vara såååå sugen på att hitta på nåt extra för dig själv. Perfekt till vår helg! :)

2007-09-26 @ 19:14:28
Postat av: Tigerheart

Javisst e ekonomin lysnade,, är lika stor optimist jag med denna månaden. Inplanerad ullared resa,, eh, var ska j spara från till det? *gaaah,,

2007-09-26 @ 20:48:16
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari