Paniik

När jag kom på att jag kanske är i behov av giltig legitimation under gbghelgen.. :S
Mitt idkort gick ut i Januari men av lathet och pengasnålhet så har jag inte skaffat nytt. Så ringt skatteverket nu och de gick bra att hämta släktskapspersonbevis till morsan som jag tänkt dra med som intygsgivare samtidigt som jag får mitt eget.. så girls.. imorgon ska jag försöka få tagit kort och senast onsdag då lönen kommer ska jag sticka ner och skicka iväg det.. då är det 4 veckor och 2 dagar tills Gbg och enligt kassaservice ska det ta runt 3 veckor innan det kommer.. så pleese håll alla tums i världen för att jag hinner få det tills dess!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Det går att be kort-stället hantera ärendet snabbare också. Om du verkligen ber snällt, så gör det! ;)

2007-09-24 @ 12:52:13
Postat av: Kiddo

...annars får vi gå på ungdomsgård....fast hur sjutton ska JAG ta mig in där lol :P

2007-09-24 @ 14:51:12
URL: http://www.gojgoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari