*Rätt val*

Det är helt enkelt inte meningen.. det här är nu tredje ggn jag försöker skriva det här inlägget.. något verkar inte vilja att det publiceras.. vem mån tro?
Biter käckt ihop o plitar på.. igen..!!!

I livet ställs man inför val. Vissa av dem visar sig vara väldigt lyckade.
Idag vart det en sån där dag, med ett otroligt smart val.
Nu är det inte så dramatiskt som det kanske låter.. ett litet steg för människan, ett stort för..
Såå.. imorse vart det ganska ok väder ute. kallt som satan (kallt? borde vara varmt!) och frost på hustaken men ändå en sol som sken fint. När tvättiden led mot sitt slut vid ettiden hade detta förbytts i duggregn. Sket i detta o gav mig ut och sprang ändå (Notera.. detta vart mitt val). Det regnade men inte så jag blev genomsur utan vart ok ändå. Sprang förresten runt Bjursjön idag med helvetesbacken.. pulsen steg till högre nivåer än innan.
När jag kom in och fick duschat brakade det loss... Det VRÄKTE ner ute, och så höll det sig.. lättade något på kvällningen men springväder vart det ikke.. så tack mig som sprang när jag gjorde :)

Gosigt o sitta inne i myskläder när det höstruskar sig utomhus :) Så ska det vara.. haft en hel del tystnad idag när jag vart ensam. Ibland är det bara så behövligt.


Kollade på "This is England" Jag vet inte vad jag ska säga, känner mig ganska mållös.. den berörde ja!! Men om det vart på ett bra sätt känner jag ej än. Den gjorde ont att se, ont i hjärtat. Men nu är den avklarad..


Idol nu :)

I

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Känner igen det där fenomenet,, va så en dag för inte alltför längesedan,, Var sol, gick ut med voffe o hjärtat,, njöööt! Såg mot norr mörka moln hopade sig, men skulle väl aldrig tro,, 2 min efter vi kom in brakade helvetet lös ute! Jag o hjärtat tittade båda förvånat ut,, och sa båda, Vilken tur vi gick ut precis innan det kom!
Tur? Eller eget val påverkan?
Kram

2007-09-19 @ 20:48:50
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari