Remiss :S

Vart ju iväg till doktor igår med W och hans leverfläck han har i hårbotten. När han klippte sig kort nu i sommar såg jag att den blivit större och nästan "fnöskig". På Bvc tyckte hon att en läkare skulle kolla den.

Så igår då. W uppförde sig som en stjärna, vart så duktig och satt precis som han skulle. Doktorn förklarade att sådana leverfläckar kan gamla människor få och då behandlar de dem inte, men W är ju bara 5 år.. så fick remiss ner till Hud på sjukhuset så de kan kolla den närmare. Bra att de tar det på allvar men ändå läskigt när de frågar om det finns cancer i släkten osv..

Så snart dimper det ner en tid så vi kan åka ner och få mer information, om de ska ta bort den, hur de ska ta bort den.. tydligen kunde de se med något redskap hur cellerna runt om ser ut ifall de ligger i riskzonen för malign melanom eller ej. Lille skrutt.. han har alltid varit ett speciellt barn.

Men bör jag oroa mig nu eller bara hoppas på att det är som det ska??

Kommentarer
Postat av: anderss0on

Hoppas allt är som det ska, det löser sig säkert.

2007-09-08 @ 09:42:47
URL: http://anderss0on.blogg.se
Postat av: Maja

Tänk på det bästa! Ingen mening att oroa sig innan man vet vad det är, även om det är jättesvårt, jag vet... Det kommer lösa sig! *krama*

2007-09-08 @ 11:02:02
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tigerheart

Varva ner,, Fläckar tas bort dagligen, även om dom e harmlösa,, man tar bort dom i förebyggande syfte i flesta fall. Så kramens,, don´t worry.
Själv sitter j på nålar o undrar om en mc snart kommer utanför,, Ska j vara glad eller,, nervi?
Kraaaaam

2007-09-08 @ 12:46:00
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com
Postat av: Kid

Statistiskt sett så är risken minimal att det är någonting så oroa dig inte *kramar* (även om jag vet att jag skulle göra detmed :P) Vill dessutom påminna dig om attW är 8,5% norrlänning och 50% angel så det är lugnt ;). Kram igen!

2007-09-08 @ 13:02:56
Postat av: Tigerheart

5% norrlänning här,, asg asg

2007-09-08 @ 22:53:14
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari