Ren Skit!!

Fan!
Alltid är de nått som skiter sig..
På jobbet är nu en tjej tjänstledig och vi funderar på att utöka våra tjänster med extranätter.. bra så sett!
Men så kommer den där delen som skiter sig.. schemat gör att jag i så fall måste byta arbetsrad mot vad jag går på idag, vilket innebär att jag i så fall kommer jobba helt annorlunda mot vad jag gör nu, veckan dras bak en vecka.. o de går inte :(
Redan bytt schema en gång med massa stök med kids daddy, dagistider osv.. o nu ska W och C utomlands vid jul/nyår så då har jag K själv.. men byter jag schema kommer jag behöva barnvakt 7 nätter då istället för 3.. de går inte.
Så antingen får de låta mig byta rad på kommande schemat så jag går som jag gör idag, vilket innebär ingen möjlighet till extranatt eller så faller allt pga mig :// Men vill hon byta rad med mig, det är frågan :S

Piss..

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-04 @ 15:32:32
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari