Samtal..

Idag hade jag en sak inbokad.. hann jag det? Nej..!! Why..?? Pratade i det där som kallas telefon :S
Jag är inte en sån där telefonperson som kan fördriva timmar med en fån klistrad mot örat.. då får jag ont i nacken o blir irriterad.. men idag vart det ett undantag..
1½ timma om jobb, barn, uppfostran, x, själar, livsutveckling, framtid, funderingar, önskningar, verklighet, mammor, sömn, förhållanden, livet, träning, förmaningar, kontrollbehov, kompletthet, självsäkerhet, drömmar, personkännande, svackor, semester, grupptillhöringhet och säkert mer som jag har glömt.
Energin ha tankats på!!

O förut efter snart 2 års innehav av min mobil så studsade de upp en ny smiley som jag ej fått fram innan..  :-*  blev en smiley med röd hjärtpussmun :) så söt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari