Skoångest!!

Skor är knepigt.. en sak för sig verkligen. Eller så är det jag som har helt skeva fötter. Men måste nog ändå kosta på mig ett par nya vinterskor nu i höst. Skor är något jag har ont om.. jag är sådär lagom kräsen att så länge de inte läcker in så är jag nöjd *oflickig jag*

Men blir väl bara att hanka på när syrran gör sina shoppingtrips så hon kan guida vad som är rätt och vad som är inte. Är inte e oftast de jag fastnar för.. totalt modeögabefriad!
Men ge o ta förhållande.. jag hjälper henne med teknik o hon hjälper mig med utseende. Tur vi inte e bra på samma grejs :p

Kommentarer
Postat av: Micka

Ja, det kommer gå fort, det tror jag allt! Ja vi åker i mitten av januari, ska bli underbart! Japp det ligger söder om Patong =)

2007-09-03 @ 11:12:15
URL: http://minelie84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari