Stön..

Dagens I-landsproblem.. o nånstans inom mig så skäms jag!

Tog en Metro med mig på bussen tidigare idag som jag alltid brukar. Stod där att Greys Anatomy kör igång idag.. Yey Tina glad o hopp o studs osv.. tills jag läste att de bara kommit till hälften i säsong 3 :( Jag har varit redo för säsong 4 sen i maj!!!
Season 4 skulle de tydligen snart börja visa i USA.. så Sverige är en bit efter..
Men de innebär att jag snart ändå får se fortsättningen.. den som letar den finner!!

Heroes som Bajjb o en hel del till fastnat för roar mig sådär lagom men inget jag håller koll på klockan för så jag ej missar.. men Hiro är bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari