Tålamodet..

..brast som en tunt islager på en vattenpöl som man kraaschar skadeglatt när första vinterkylan kommer. Energin blåste bort som en heliumballong på vift. O kvar finns här en trashad figur.. Figur, massa, obestämbart föremål, skugga.. skugga av den jag borde vara.. skugga av den jag vill vara, skuggan är jag!

Sorry gumsisar.. fruktansvärt förfärligt tråkig ikväll, men glad att ni är glada ♥

Behöver några minuters återhämtning innan jag ger mig på utmaningen.. snart Tiger snart!!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Men gumman... det där lät inte bra... önskar att jag kunde ge dig en stor kram. Tänker på dig! *kramakramakramakramakrama*

2007-09-02 @ 21:27:53
Postat av: Anonym

Lite lika på humören idag,, Kramar tillbax
PS Vi kan klara oss ur det mesta vid detta laget!

2007-09-02 @ 21:32:17
Postat av: tigerheart

I wrote that before

2007-09-02 @ 21:33:18
URL: http://mammatigerheart.blogspot.com
Postat av: Gojjan

å......tänk om du kunde knäppa me fingrarna och komma hit och ha tjejfest med mig å Maja på marknaden ...kramis

2007-09-02 @ 21:45:08
URL: http://www.gojgoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari