En dröm för mig

Den är helt jäkla underbar!!

Den är en dröm.. och för mig kommer den fortsätta vara en dröm.

Men när personaldatorkatalogen damp ner i brevlådan vart den verklighet för en liten stund innan jag sansat mig. För wow, den är så hot - en riktig darling!!
Vill ha Vill ha Vill ha..
Men inte just idag eller imorgon.. jag ska riva blanketten o fortsätta ignorera att den satte spår på min näthinna som blir svåra att gnugga bort.

image549

Kanske kommer jag ångra mig.. men det är ändå 555 välbehövliga slantar som försinner varje månad. Och även om jag gärna vill - är det verkligen värt det!!


Kommentarer
Postat av: Peter

Du gör rätt i att riva den där lappen, 555/mån är en dyr avbetalning.. är den på tre år så blir det 19980kr. Spara du dom pengarna å gör något annat för dem.. du har ju en bra dator redan, ellerhur?

2008-04-27 @ 15:49:01
Postat av: Tina

Japp, sett den för många tusen billigare på andra ställen.. men ändå, en skönhet är vad hon är :)

2008-04-27 @ 16:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari