Flumpremiär

Jag har aldrig varit med om en flumkväll.. nu har jag de, o jag tror det finns uppslag för ytterligare flum, får börja skriva ner sånt som jag bör komma ihåg om de blir fler tillfällen :)

En liten resume:
Mycket handlar om Brålandaåren just nu. Röda tråden även denna kväll..
När Eskobar ställde in sin spelning i Gbg på fredagen så blev jag oplanerat ledig eftersom jag tagit semester från jobbet denna natt och ersättare vart insatt.
Efterlängtade Flumkväll/natten fick då chans att bli verklig :)

Mat, MUSIK, prat o prat, vin, film o ännu mer prat..kakor, MUSIK, glass o funderingar D är djup av sig med intressanta åsikter och ett hästminne vad gäller texter och låtar. O för min del vart de som om vi känt varandra innan trots att de vart första ggn som vi pratade irl.
Så mycket mer naturligare går de ej att bli.

Upplyftande själsberikande med vänner som ger en möjlighet till intryck och insyner man ej visste fanns.

Tack D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari