Min Bella..

Somnade i soffan igår.. fast jag var på väg till sängen. Men skulle bara sträcka ut mig lte, men mjukheten från kuddarna vart så behaglig att jag vaknade upp 3 timmar senare.
Igår hade vi sängmys med IceAge och ikväll blir det likadant till IceAge 2.
Inga direkta planer för idag, det får bli vad det blir..

Sen så.. håll nu tummarna.. det verkar kanske som att min Hoya Bella är på väg att blomma :p Innan har knopparna bara blivit hälften så stora och utvecklade innan de faller av outvecklade.. men nu har jag två styckern gröna växande :)

image493

Kommentarer
Postat av: Maja

Spännande gums! :)

2008-04-06 @ 08:57:47
URL: http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari