Mötte Elin :)

Onsdag så..

Min router vek ju av någon annanstans så Kevin och jag fick dra oss ut till Onoff för o skaffa en värdig ersättare.
Gamla vännen Elin stod i kassan, hur sällan kan man träffas egentligen när man spenderat så mycket tid tätt ihop under uppväxten. Tror ändå ambitionen finns där att vi ska ses, men det är svårt o få o hända. Men jag har hopp..

Hade så mycket att prata om att jag  Kevin blev kvar i 2 timmar. K brukar protestera efter endast någon minut vuxenprat men nu blev han sysselsatt av tvspel o annat spännande här inne att han när det var dags att gå helst ville vara kvar ytterligare en stund.

De vart nåra bra timmar där ute :) man kände sig livfull efteråt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari