Sol & Bikini

Ja solen fortsätter att hålla sig framme.. o temperaturen stannar över 15 grader :)

Har gått med någonting i kroppen, kan inte säga att det är en förkylning för det har inte riktigt velat bryta ut, men ändå märkt av det i matlust osv. Det jag behövde vart nog en utmattning av kroppen för att den skulle slå till. Igår sprang jag och idag vaknade jag med halsont.. så så fort kan det gå!!

Funderade på om jag skulle gå in i sängen när jag kom hem från lämningarna på morgonen men beslöt att lägga mig på balkongen istället.. Första bikinisnoosdagen för i år där på balkonggolvet. Precis lagom varmt till en början och fick vilat en stund. segheten är kvar men det har ändå varit en lugn förmiddag.. egentligen hade jag tvättid men det kan vänta tills det regnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari