The Notebook

Jag hade missat den här.. lyssnade på youtube då jag fick upp en snutt från den. Så igår vart de dags äntligen, 4 år från release.

image495
IMDB

Ger den 8,5 av 10

Jag har en svag sida för filmer som blir "berättade" så denna sjönk långt in redan från start. Stakt kärlek övervinner allt typ.. Så detta vart en tinafilm rakt igenom, en film som berörde betydligt mer än 27 Dresses jag såg kvällen innan, men så är det olika slags filmer oxå.

Rachel McAdams är ju bara för fin, vilket leende hon har egentligen :)

image496

Har sagt det förut.. Wedding Crashers och The Family Stone.. Hon är en riktig finis.. men föredrar nog henne som brunett öven om hon är fin hur som helst!!


Kommentarer
Postat av: Maliin

Rachel McAdams är bäst ;)

2008-04-06 @ 11:05:49
URL: http://malinalms.blogg.se/
Postat av: Maja

Det där lät som en maja film också :)

2008-04-06 @ 16:47:24
URL: http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari