Tröttig dag

Rätt mör nu.
Blev väck efter en halvtimmas sömn imorse. Inga andra val än att åka iväg till skolan där det hade varit turbulent sedan lämning tidigare på morgonen.
Pratade med skolsyster och de hade som lösning som de hade erbjudit andra i liknande sits att förälder är med i skolan tills tryggheten är tillbakafunnen. Så vart med resten av dagen och ska vara det ett tag framöver och sedan i små steg förlänga avståndet mellan oss.
Detta innebär att jag får ta VAB de nätter jag ska jobba.. som tur är har jag precis gått på min långledighet så närmsta dagarna berörs ej.
Sedan efter vi varit på samtal nere i stan vet vi om vi ska fortsätta med det här om det verkar lyckosamt och i så fall skulle skolläkaren ordna med VAB därifrån för mig resten av terminen om det skulle behövas.
Tydligen vart detta inget unikt utan hade skett flera tillfällen innan oss.

Snälla fröknar bjöd på lunch, dvs frukost för mig eftersom jag ej hann äta något innan jag fick åka iväg. Imorgon blir det bättre planering och inte så hastigt inpå som idag.

Men se mitt sprayhoroskop för idag som jag läste när jag kom hem från jobbet:

Någon i din närmiljö kan ha en sinnrik lösning på det som verkade så olösligt helt nyligen.
Förnuftet förmår dock inte så mycket idag, utan det är empati som fungerar bäst.


Det olösliga fick vi en hjälpande hand med som gjorde att K vart lugn resten av dagen och kunde ta del av skolarbetet..

Barnen hos C och hämtar hem sina cyklar, ska snart sätta på grillen så vi får lite mat.. blir nog ingen uppesittarkväll ikväll utan sängdags ganska omgående efter Bolibompa.

Kommentarer
Postat av: Therese

HEJ DÄR!!! VILKEN TURBULENT DAG DU HAFT DÅ!! HERREGUD!! HOPPAS ALLT ORDNAR SIG TILL DE BÄSTA. HÖR AV DIG OM DU BEHÖVER HJÄLP ME NÅN NATT. KRAMAR

2008-04-29 @ 19:03:53
Postat av: joakim

Måste bara säga att detta var en riktigt bra, snygg och läsvärd blogg hit kommer jag återvända.. Kolla gärna in på min och lämna en kommentar, tack: http://hygienkonsult.blogspot.com









2008-05-03 @ 14:21:34
URL: http://hygienkonsult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari