3D huvudbry..

Idag försökte Illustrerad Vetenskap vinna över mig som prenumerant genom att skicka världens bästa erbjudande bla bla. Vad de inte förstår är att jag söker upp mina egna erbjudanden. men iaf så fick man med en liten present.. damdamdamtadaaa.. ett litet 3Dpussel :p

Sista dagarna har jag haft ett sug att utveckla knoppen lite så det här fastnade jag för omedelbums. Såg inte så avancerat ut men efter några försök insåg jag att jag överskattat det en smula och fick tänka om.. men sen så, skam den som ger sig!! Känns nästan förolämpande att säga att det enbart vart 6 bitar, men även små klurigheter kan göra det svårt. Jag klarade det och får se det som dagens huvudgympa..



Vad beträffar Illustrerad vetenskap är de närsomhelst välkomna med såna här presenter.. men prenumerant, då får ni komma med något extra!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Dom är gubbsvåra ju... Ser inte svårt ut men jag vet att det är det. En gammal kompis hade dille på sånna =)



STOR kraaaam.

2008-08-22 @ 19:19:47
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Neil

I have all the cubes at home! Jeanne and I used to do them together. Yeah, now I'm sad.

2008-08-23 @ 15:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari