Aktiv dag :)

Vilken dag..

Satte ner ändalykten i soffan och nu återstår frågan.. hur ska jag komma upp igen?

Startade tidigt med Bupmöte nere i staden. Gick jättebra och Kevin vart glad när vi gick därifrån. Hade spelat det spelet som han väntat så på.
Nästa anhalt vart Danskebank för nu internetdosa för den disträäe..
Klara med det gick vi mot Museet där vi vid ingången träffade Nina, Pontus och fröken Lovisa som oxå skulle dit en stund. Bra tajming :)
Barnen lekte loss en stund och mammor drack en kopp kaffe.
Sedan fick vi ta veckans obligatoriska Willyshandling. Nina med barn skulle oxå handla och snäll som hon är fick mina matkassar och barn följa med hem i bilen medan jag kunde ta buss utan nått krångel. Det är egentid det :)

Fick tillbaka mina skruttar plus Pontus och alldeles strax kom Elin & Natalie och hälsade på oss, drack lite kaffe och pratade en stund.
kom på att K ev skulle iväg med C en stund ikväll, födelsedagsöverraskning och fick ringt och bekräftat det. Snabbmiddag till K som precis hann äta upp innan han fick springa iväg. E & N skulle oxå vara hemåt kusten så bara lillskrutt kvar hemma sedan. W åt efter K och nu återstår bara middag till mig.. Ska jag orka göra mig några pannkakor..

Tröttig nu.. sviter av att behöva vakna så tidigt *bortskämd* :p



Kommentarer
Postat av: Ally

Kika in här vet ja! http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=87681

2008-08-14 @ 19:11:46
URL: http://alinadp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari