Bikt - Tvätt..!!

Jag behövde verkligen få tvätta. Växande tvätthögen i badrummet grinade illa åt mig var gång jag kom in där. Och verkade det inte som den sakta smög sig längre in i rummet, bredde ut sig en strumpa hit - en handduk dit! Bristen på kläder började oxå göra sig påmind.. undrar om de själva traskar dit ut om nätterna för att få vara med sina nerskitade kompisplagg!!
Jag som trivs i tvättstugan!!
Vad jag inte trivs med är att ha barnen och vara i tvättstugan. fridfullheten av centrifugerande maskiner infinner sig inte riktigt då.
Men idag kunde jag inte skylla på vädret, inte på att jag glömt bort tiden, inte heller på att vi hade roligare saker för oss. vart helt enkelt bara att få det gjort.. när jag för en gångs skull hade en bra tajmad tid!

Nu är det värsta gjort, finliret med att få vikt tvätten senare brukar gå ganska smidigt. Nu väntar vi in lite mer torkad tvätt, men om en timma är det dags för sista rycket där nere.
Fyra snajsiga maskiner fick jag till och överdriver inte om vi har tre maskiner kvar i badrummet, men de får vänta på sin tur lite senare i veckan - om jag inte glömmer bort tiden, är för bra väder, eller om jag har något roligare för mig!

Kommentarer
Postat av: TÄVLINGSDAGS

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/august/vinn-en-goodiebag-varde-5000-.html#comment



Var med och tävla om en fullmatad goodiebag till ett värde av 5000:- , passar den inte dig så är jag övertygad om att det blir en utmärkt present!



Jätte lätta tävlingsregler och ingen är med och tävlar ännu! Lycka till!

2008-08-10 @ 17:31:30
URL: http://tavlingsdags.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nu har jag lagt upp en lista med mina favoritbloggar, kika på den om du vill i min blogg :) kanske hittar du någon ny favoritblogg.

2008-08-10 @ 17:32:02
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Hilal

Har en frågestund på bloggen nu :)

Har du en fråga är det bara att kika in och fråga!(:

2008-08-10 @ 18:21:01
URL: http://favouriiitee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari