Bloms redovisning!!

Bloms igår ja :p

Kände att vi behövde få något i magen innan vi gick in i affären så tog en fika på serveringen bredvid.






*varför börjar man från botten?*


*o varför är jag så tokig i Budapestbakelser?*


Bloms är ju en billigbillighetsaffär med saker därefter oxå.. men till barnen hade jag kunnat handla en hel ny garderob med kläder. Det fanns faktiskt massa fint till billig penning som de hade tyckt om. Nu slutade det med att det blev en lite för stor fotbollströja till William som han hade hittat på herravdelningen som han absolut ville ha. En ljusgrön t-shirt till att jobba i bidde det till mig men annars blev det inte så mycket mer handlat.
Men ändå tror jag nästan vi spenderade två timmar där inne, hur vi nu kunde fördriva bort så mycket tid just där :p


På vägen hem tog vi Bäckeforsvägen istället för Brålandavägen som vi åkte dit via. Så visade upp moderns sommarstuga för systera som ej varit där ännu..



När vi sen kom hem vart jag urtrött, o barnen likaså efter att ha varit uppe tidigt om morgonen..
Fast vart en trevlig o skojsig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari