Doris & Wilma 080825

Mina gojjs fick vara fotomodeller idag, o större utmaning kan man leta efter, att få dem vara stilla på beställning är nästintill omöjligt!

Ska vi börja med Doris som är något av det spralligaste jag vet!!



Inte illa hon ens fastnade på bild..

Här är en på Wilma och som på en given signal vänder hon huvudet precis när kortet tas. men dessa blev rätt bra ändå enligt mig :)



O när man tröttnat på att sitta axeln är mattes hår utmärkt att klättra i. Målet är att nå toppen and YEY she didi it.. med trassssel i håret som resultat!!



De är fina mina snuttor.. nu har Wilma lugnat ner sig efter att ha flängt runt o vart bitig en stund. Nu sitter hon fint på mitt uppdragna knä i soffan och putsar sina fjädrar. Medan Doris trampar runt på min garderobsdörr i sovrummet, vad jag kan höra.. tydligen hennes nya favoritplats.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari