Ensam hemma

Fyra timmar ledighet innan jag ska jobba igen :)

Barnen har farit iväg, även denna gång utan större ledsamheter. Så här mycket egentid har jag inte haft på 7 månader tror jag. Mat har jag tänkt, o slapp.. tror bara jag ska ta det lugnt ikväll för till morgonen har jag planer minsann!
Bokat in tvättid mellan 7-10 efter jobbet. Knas absolut, men jag behöver tvätta. Ska nog orka hålla mig vaken tills tio och tvätten är upphämtad. Städa kan jag göra då medans jag väntar på att det ska bli torrt i torkrummet :)

Så idag är det ta-det-lugnt kväll!!

Massa trevligt socialt idag osså.. pratade med Jonnis på msn förut vilket vart alldeles för längesedan, o sen ringde Donnys på väg hem från jobbet o fick pratat bort en 20 min tråkig slentrianrestid :D

Trots att jag åt frukost förut så börjar magen vilja ha mat.. kanske skulle göra lite middag ändådå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari